Ο Κώστας Καρπούζης είναι Επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού. Στην έρευνά του, αναζητεί αλγορίθμους που κάνουν τα υπολογιστικά συστήματα περισσότερο προσαρμόσιμα στο πώς οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με αυτά, χρησιμοποιώντας έννοιες φυσικής αλληλεπίδρασης και τεχνητής νοημοσύνης. Παράλληλα, ερευνά πώς τα ψηφιακά παιχνίδια και η παιχνιδοποίηση μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τάξεις και στην ελεύθερη μάθηση για να υποστηρίξουν τη διδασκαλία συμβατικών και κοινωνικών δεξιοτήτων σε ενηλίκους και παιδιά. Από το 1998, έχει συμμετάσχει σε πάνω από είκοσι έργα Έρευνας και Ανάπτυξης με Ευρωπαϊκή και Ελληνική χρηματοδότηση, με εξέχοντα παραδείγματα το Δίκτυο Αριστείας Humaine, όπου κατεύθυνε τις ερευνητικές δραστηριότητες στη μοντελοποίηση και αναγνώριση συναισθημάτων, το έργο CALLAS (Area Leader εφαρμογών συναισθηματικής υπολογιστικής, design award από την Intel στο διαγωνισμό Ultrabook), το έργο FP7 TeL Siren (Technical Manager, το έργο ψηφίστηκε Best Learning Game in Europe το 2013 από την Games and Learning Alliance), το έργο H2020 iRead, που παρήγαγε το Navigo, το νικητή του διαγωνισμού GALA Serious Games competition το 2018 και το έργο H2020 ECoWeB που παράγει περιεχόμενο και προσωπικοποιημένες εφαρμογές για τη συναισθηματική υγεία και την πρόληψη προβλημάτων που σχετίζονται με την ψυχική υγεία στους εφήβους και νεαρούς ενηλίκους.