Σχεδιασμός παιχνιδιού: Ελίνα Ροϊνιώτη, Ελεάνα Πανδιά, Άννα Καρτάση, Γιούλη Γιαννακάριου
Ανάπτυξη παιχνιδιού: Γιώργος Καζαμίας
Graphic Designer: Μυρτώ Δαυίδ
Σε συνεργασία με τη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου και τη Βιβλιοθήκη του Παντείου Πανεπιστημίου.
Ένα υβριδικό παιχνίδι βιβλιοθήκης για νεαρούς εφήβους.
Ο Πλανήτης Dewey είναι ένα παιχνίδι για παιδιά που μαθαίνουν πώς λειτουργεί το σύστημα βιβλιοθηκών Dewey, κατανοούν και εξασκούνται στην αναζήτηση πληροφοριών και στη διαδικασία απόκτησης, αξιολόγησης και χρήσης πληροφοριών, ενώ ταυτόχρονα κατανοούν όρους όπως τα πνευματικά δικαιώματα και η κλοπή αντιγράφων.
Το παιχνίδι συνδυάζει μια ψηφιακή πλατφόρμα όπου εκτυλίσσεται η αφήγηση (η οποία δημιουργεί διάφορες προκλήσεις [αινίγματα, μίνι παιχνίδια] που πρέπει να ξεπεράσουν οι παίκτες), με τη συγκίνηση που προσφέρει ένα φυσικό παιχνίδι. Τα παιδιά καλούνται να συνεργαστούν για να λύσουν τους ψηφιακούς γρίφους, να εξερευνήσουν τη βιβλιοθήκη και να βρουν κρυμμένα αντικείμενα, να ακολουθήσουν ψηφιακά και φυσικά στοιχεία και να πάρουν αποφάσεις που θα επηρεάσουν το μέλλον τους σε αυτόν τον παράξενο πλανήτη.
Δημοσίευση
Roinioti, E., & Pandia, E. (2019). Planet Dewey: Designing a Hybrid Game to Boost Students’ Information Literacy. In Games and Learning Alliance: 8th International Conference, GALA 2019, Athens, Greece, November 27–29, 2019, Proceedings 8 (pp. 52-61). Springer International Publishing. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-34350-7_6