The Trail (2014)

Σχεδιασμός Παιχνιδιού: Ελίνα Ροϊνιώτη, Ελεάνα Πανδιά, Άννα Καρτάση, Χριστίνα Μπονάρου, Φωτεινή Παπαπαναγιώτου
Web Designer: Αλέξανδρος Ρηγόπουλος
Graphic Designer: Οδυσσέας Καρτάσης
Ηθοποιοί: Βάλια Πανδιά, Γιώργος Τασούλας, Κώστας Μητράκας, Διονύσης Χριστόπουλος
Σκηνοθέτις: Μαρουσώ Αθανασίου
Συνθέτης: Γιώργος Παναγιωτόπουλος
Μοντάζ: Ανδρέας Παπάζογλου
Ραδιοφωνικοί παραγωγοί: Δανάη Κωστάκη και Αφροδίτη Πρέβεζα (Spam Radio)

Το “The Trail” ήταν ένα παιχνίδι εναλλακτικής πραγματικότητας, σχεδιασμένο να δημιουργήσει μια παιχνιδιάρικη και καθηλωτική αφήγηση τόσο online όσο και offline, ως μέρος της καθημερινής ζωής των παικτών. Οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν, τυπικές για το είδος, περιλάμβαναν τη δημιουργία ψεύτικων ιστοσελίδων, την αποστολή e-mail στους παίκτες, την αλληλεπίδρασή τους με πράκτορες του παιχνιδιού, ώστε να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα μπορούσε να εκτυλίσσεται ένα φανταστικό σενάριο και για όσο διάστημα παίζεται το παιχνίδι, να γίνει η εναλλακτική πραγματικότητα των παικτών.

Το The Trail διήρκεσε μία εβδομάδα, ήταν ένα έργο χαμηλού, σχεδόν μηδενικού προϋπολογισμού, το οποίο κατόρθωσε να δημιουργήσει μια αίσθηση ανταγωνισμού και άμιλλας και έντονη διάθεση στους παίκτες να το φτάσουν ως το τέρμα.

Υπόθεση

Το trailer του παιχνιδιού

Η ιστορία του “The Trail” επικεντρώνεται στην ερευνητική εργασία ενός διακεκριμένου επιστήμονα, του Dr. Melissandros Mandragora. Αφού παρατήρησε κάποιες μη φυσιολογικές δραστηριότητες στο οικοσύστημα του χωριού που μεγάλωσε, συγκέντρωσε μερικούς από τους συναδέλφους του για να εξετάσουν αν τα chemtrails, που εντοπίστηκαν πάνω από την περιοχή, είχαν αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Οι έρευνές του οδήγησαν στην Erevosky, μια εταιρεία αεροψεκασμού που ήταν υπεύθυνη για τον ψεκασμό μιας χημικής ουσίας που θα μπορούσε να φέρεται να προκαλεί βίαια ξεσπάσματα και επιθετική συμπεριφορά. Ο επιστήμονας και οι συνάδελφοί του κατάφεραν να αποκαλύψουν τη συνωμοσία ορισμένων ισχυρών ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένων μελών της κυβέρνησης, δημοσιογράφων και άλλων επιφανών μελών της κοινωνίας. Η ομάδα αυτή είχε ως μυστικό στόχο να κάνει τον κόσμο να φτάσει σε κατάσταση οργής που θα πυροδοτούσε κάθε είδους αντιπαλότητες, διαμάχες και ανταγωνισμούς. Μια τέτοια κατάσταση οργής στόχευε να χρησιμεύσει ως αντιπερισπασμός για να κρύψει την ακόμη πιο σκοτεινή τους προσπάθειές τους να αφυπνίσουν τον Μεγάλο Γέρο, τον Κθούλου.

Παρά τις προσπάθειές τους να κρύψουν τα σχέδιά τους, έκαναν ένα μοιραίο λάθος. Η ξαφνική εξαφάνιση του επικεφαλής ερευνητή Δρ Μελισσάνδρου Μαντραγκόρα, ήταν ο καταλύτης που, τελικά, έφερε κοντά μια αποφασισμένη ομάδα ανθρώπων (οι “Shujaa” που στα Σουαχίλι σημαίνει ήρωας) που έπρεπε να δράσουν ενωμένοι για να λύσουν το μυστήριο και να σταματήσουν το σχέδιο της σατανικής Ομάδας και των συνεργατών τους (οι “Waliochaguliwa” που στα Σουαχίλι σημαίνει εκλεκτοί) με στόχο να φέρουν το τέλος του κόσμου.

Σχετική δημοσίευση

Roinioti E., Pandia E., Skarpelos Y. (2017) Sociability by design in an Alternate Reality Game: The case of The Trail, in Anter Garcia and Greg Niemeyer (eds), Alternate Reality Games and the Cusp of Digital Gameplay,  Bloomsbury Academic.